top of page

חשוב לכם לקרוא על התנהגויות אופייניות של ילדי הפרעת הקשב ולקבל כלים יישומיים לתגובות הוריות מותאמות ?

הצטרפו לרשימת התפוצה של הבלוג ומדי פעם תקבלו ממני מייל עם הפוסט החדש. אל דאגה אני לא חופרת לכם וכמובן שניתן להסיר עצמכם מהרשימה בכל עת שתרצו

  • אורלי כהן - הדרכת הורים

איך לשרוד את חודש אוגוסט


חצי מהחופש הגדול כבר מאחורינו. חשוב לשמור על נוכחות הורית וגמישות מחשבתית. חשבו על החופש כהזדמנות לחוות אחרת את ילדיכם, להכיר אותם לעומק כמו שלא הכרתם לכל אורך השנה.

גם במחצית שנותרה ניתן עדיין לתכנן כמה דברים:

  • קבעו מסגרת זמנים המקובלת על כל בני הבית. הקייטנות כמעט כולן הסתיימו, וכעת מאתגר יותר לקבוע לוחות זמנים. ועדיין- הילדים, זקוקים לכך. מסגרת הזמן, כשהיא ידועה מראש מאפשרת לילד גמישות לתכנן בתוכה את הפעילויות המועדפות עליו.

  • תכננו יחד פעילויות ואירועים "גדולים". אם בחרתם לנסוע לטיול- תנו לילד לחפש מקומות עניין הנמצאים בקרבת מקומות הלינה שלכם.

  • חשוב להיות בקשר עם הילד במיוחד כשאתם, רוב היום בעבודה. קבעו עם הילדים הגדולים והנוער שנשאר כבר בבית לבדו נוהלי תקשורת עמכם ועדכון במתרחש. וזכרו, תסמכו עליהם, במידת האפשר. הם צמאים "לעצמאות במסגרת הגבולות".

  • קחו אוויר- החופש נועד ליציאה מהשגרה, החופש נועד למנוחה- של כולכם, יחד ולחוד. קחו מנוחה, גם חצי שעה ביום לעצמכם כדי לטעון מצברים וכך, יהיה לכולכם קל יותר להתנהל. ו- כן, יהיו רגעים בלתי נסבלים, כי אכן... זהו, חופש גדול.

  • היעזרו בשותפים, שעדיין משתפים איתכם פעולה: סבתות, חברות איתן ניתן לתכנן ימי קייטנת אמהות, שכנים נחמדים וכמובן ששני בני הזוג שותפים יחד במשימת החופש הגדול. ביחד- קל יותר.

ואני כאן בשבילכם, בעוד עצות, רעיונות וטיפים.

אורלי כהן


40 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page