top of page

חשוב לכם לקרוא על התנהגויות אופייניות של ילדי הפרעת הקשב ולקבל כלים יישומיים לתגובות הוריות מותאמות ?

הצטרפו לרשימת התפוצה של הבלוג ומדי פעם תקבלו ממני מייל עם הפוסט החדש. אל דאגה אני לא חופרת לכם וכמובן שניתן להסיר עצמכם מהרשימה בכל עת שתרצו

  • אורלי כהן

הערכות נבונה לחופש הגדול

עודכן: 8 ביולי 2022

סוף חודש יוני ואנחנו כבר נושאים עיניים אל החופש הגדול ומה שהוא צופן בתוכו.

אבל אנחנו כבר יודעים כמה גם אנחנו וגם הילדים, במיוחד אלה שבבי"ס היסודי, זקוקים להמשכיות ולמסגרת. גם בחופש אפשר לקבוע מסגרת.


מה אני מציעה? שבו עם הילדים בשבת הקרובה, ותכננו את החופש הגדול.

מצורף לכאן קובץ תכנון לחופש להדפסה של חודשי יולי - אוגוסט כמו גם רשימת רעיונות להדפסה נחמד עליו תוכלו לאסוף רעיונות לבילויים וסידורים משותפים עם הילדים בימי הקיץ החמים.

בתכנון חודשי הקיץ חשוב להכניס את החוגים הממשיכים, כן יש חוגים הנמשכים אל תוך חודש יולי, את בי"ס של הקיץ והקייטנות אליהם רשמתם את הילד.ה - אלה נקראים; "עוגנים" אותם אין להזיז או לשנות. רק לאחר מכן, שבצו בלוח את החופשה המשפחתית המתוכננת. ואז, קחו את דף ה"רעיונות לחופשה" והעלו על הכתב רעיונות לבילויים משותפים, כמובן בהתחשב בתקציב, בגילאי הילדים, באפשרויות שלכם להעסיק אותם בעצמכם או ב"קייטנת אמהות" וכד.

המלצה שלי: כל שיחה שכזו בשיתוף הילדים, נותנת להם את התחושה שדעתם חשובה, שמתעניינים במה שהם מציעים- וזה בדיוק מה שכל ילד רוצה להרגיש; כל ילד רוצה להרגיש- אנ"י. כלומר; אהוב (בכל תנאי ובכל מצב) נחוץ (דעתו נחוצה ומעניינת) יכול (בעל מסוגלות להכין ארוחת ערב קלה לעצמו, או כל דבר בהתאמה לגילו)

ילד.ה בעל.ת הפרעת קשב רוצה המסגרת הידועה מראש, ככל האפשר- בתכנון המשותף אנחנו מספקים לילד שלנו את צרכיו ויחד עם זאת מעצימים אותו ואת היכולות שלו. מוזמנים לשלוח במייל חוזר תמונות של לוח תכנון חודשי הקיץ שלכם ואיך הצלחתם למלא אותו ביחד.



פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page