top of page

חשוב לכם לקרוא על התנהגויות אופייניות של ילדי הפרעת הקשב ולקבל כלים יישומיים לתגובות הוריות מותאמות ?

הצטרפו לרשימת התפוצה של הבלוג ומדי פעם תקבלו ממני מייל עם הפוסט החדש. אל דאגה אני לא חופרת לכם וכמובן שניתן להסיר עצמכם מהרשימה בכל עת שתרצו

  • אורלי כהן - הדרכת הורים

"כמה פעמים אני צריכה להסביר לו את השאלה?"

"למה היא לא זוכרת את מה שקראה?" "אין לי זמן לשבת כל יום ולהקריא לו וכשהוא קורא לבד הוא לא מבין…." מכירה את השאלות האלה? מתוסכלת כשאת יושבת עם הילד ומנסה להסביר לו שוב ושוב את אותו קטע בחוברת? לפעמים הקושי להבין את הטקסט תלוי בסגנון הלמידה של הילד, כן יש סגנונות לימוד שונים. זה לא קשור אלייך, אבל כדי להמנע מהתחושות האלו שאת מרגישה כשאת רוצה לעזור לו להכין את שיעורי- הבית כדאי שתדעי שאולי לילד שלך יש סגנון למידה שונה מהדרך שאת מנסה להסביר לו.

מה כדאי שתדעי כדי שזמן הכנת שיעורי- הבית יעבור בצורה נעימה? בכל תהליך למידה- יש סגנונות שונים; תהליך הלמידה משלב שלושה שלבים עיקריים: קליטת המידע, עיבוד וארגון המידע ושלב הפלט של המידע. הדרך שבה הילד קולט ידע, מעבד אותו ומארגן אותו בראש היא סגנון הלמידה שלו. ישנם שלושה סגנונות למידה עיקריים: חזותי -ויזואלי, שמיעתי ותנועתי – תחושתי. אם תדעי באיזה סגנון מתאים לילד שלך ללמוד, תוכלי לספק לו (לפחות בבית) את האמצעים הדרושים שיתנו מענה לסגנון הלמידה שלו.

בדיוק בשביל זה הכנתי לך את המדריך שכולל שאלון לאיתור סגנון הלמידה של הילד שלך, (ממליצה אפילו לנסות אותו על עצמך) ומספר עקרונות מנחים איך לעזור לילד שלך ללמוד בדרך שמתאימה לו בהתאם לסגנון הלמידה שלו.

גם לילד לקוי למידה או בעל הפרעת קשב ADHD יש סגנון למידה- ואפילו חשוב עוד יותר להתאים עבורו את דרכי הלמידה.

אז בואי נתחיל... הקישור מצורף לך ממש כאן בכפתור


פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page