top of page

חשוב לכם לקרוא על התנהגויות אופייניות של ילדי הפרעת הקשב ולקבל כלים יישומיים לתגובות הוריות מותאמות ?

הצטרפו לרשימת התפוצה של הבלוג ומדי פעם תקבלו ממני מייל עם הפוסט החדש. אל דאגה אני לא חופרת לכם וכמובן שניתן להסיר עצמכם מהרשימה בכל עת שתרצו

  • אורלי כהן

מיינדפולנס זה לילדים?

לשבת כמו צפרדע, אמא? את בטוחה? הרי הצפרדע קופצת מעלה מעלה, קופצת ומקרקרת, אמא.. אני לא חושבת שהיא יושבת שם סתם ככה..״ היא אמרה, והסתכלה עלי בעיניה הירוקות.

״כן, בואי ננסה״- אמרתי לה- ופתחתי את הספר לתרגול הראשון.


דווקא בימים שכאלה כשחוסר הוודאות עדיין גדול, כשאנחנו מסתגרים בבתים, נכנסים ויוצאים לבידוד כי נחשפנו לחולה מאומת, #זמןקורונה שכזה... ואנחנו כולנו, הורים וילדים, מרגישים קצת על הקצה. רק לפני כמה ימים התפרסם מחקר אודות #דכאוןשלהורים בתקופת הקורונה- 1 מתוך 3 הורים חווה בעשרת החודשים האחרונים-דכאון- זה המון!!!

במיוחד בשביל רגעים של שקיעה, שאנחנו מרגישים שאנחנו יוצאים מהכלים פעם אחר פעם- אני מגישה לכם ספר מקסים ונעים שמנגיש את עולם #המיינדפולנסלילדים בצורה ידידותית.


לשבת כמו צפרדע של אילין סמל תורגם ברגישות הראוייה לעברית ומציג את יסודות התרגול למיינדפולנס ( מודעות קשובה- מודעות לכאן ועכשיו) לילדים בדרך משחקית ומהנה- ואתם כבר יודעים כמה אני מאמינה בלמידה בהנאה בכל דרך אפשרית:) הוא טוב לכל תרגול של רגיעה, ובוודאי מתאים לילדי הפרעת הקשב שלנו אז הנה הוא לפניכם. לספר מצורפים לינקים לקטעי שמע ( שאינם מגיעים למקום הנכון, ולכן- וחיפשתי במרשתת אחר הלינקים, מעוניינים לקבל אותם אליכם למייל? רשמו לי כאן בתגובות את המייל שלכם ואשלח לכם את האוצר הנעים הזה

(מבטיחה לא לעשות בו שימוש ספאמי-)

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page